<غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسا/ بازار داغ پرسش خبرنگاران درباره استعفا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1030
نویسنده : کامران وزیری
 
 

حاشیه های همایش روسای دانشگاهها

غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسای دانشگاههای کشور، واکنش مدیران وزارت علوم و روسای دانشگاه ها به سوالات خبرنگاران درباره استعفایشان و چند اتفاق دیگر، از مهمترین حاشیه های امروز نخستین همایش روسای دانشگاههای کشور در دولت یازدهم بود.

 ه گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش روسای دانشگاههای کشور در دولت یازدهم صبح امروز در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در شهریار با حضور جعفر توفیقی - سرپرست وزارت علوم برگزار شد. این همایش حاشیه هایی به همراه داشت که در ادامه به آن اشاره می شود.

* در این همایش، روسای دانشگاههای دولتی و تحت پوشش وزارت علوم حضور داشتند اما صدرالدین شریعتی - رئیس دانشگاه علامه طباطبایی که این روزها خبرهای بسیاری درباره ادامه فعالیت وی مطرح شده است، در این مراسم غیبت داشت و عدم حضورش کاملاً معنادار بود.

* سیدمحمود مدرس هاشمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان امروز در جمع روسای دانشگاههای کشور حضور یافته بود.

* مدیرکل دفتر وزارتی، مدیرکل روابط عمومی و معاون اداری مالی وزارت علوم که در هفته جاری از سوی توفیقی در وزارت علوم، حکم انتصاب دریافت کرده اند در این همایش حضور داشتند.

* با آنکه رسانه های متعددی برای پوشش این برنامه، از ساعات اولیه صبح در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران واقع در شهریار حضور یافته بودند اما تنها 30 دقیقه از این همایش رسانه ای بود.

* نخستین مقام مسئولی که در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالاتشان پاسخ داد، جعفر توفیقی - سرپرست وزارت علوم بود و برخی از معاونها به علت دلخوریهایی که از بعضی رسانه ها داشتند در جمع خبرنگاران حاضر نشده و علت عدم مصاحبه را دلخوری از رسانه ها عنوان می کردند.

* عمده ترین سوالی که خبرنگاران از مسئولان حاضر در همایش می پرسیدند، ابقا یا استعفایشان در سمت فعلی بود و اکثر مسئولان هم با تاکید بر اینکه سرباز نظام هستند، با لبخند استعفایشان را تکذیب می کردند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: